Muhe dobro hvataju se

Riba # 1 za mene na prvoj stranici - ovo je sjedalo. Bolje je potražiti bijelu ribu tek u ožujku i travnju, kada se led pukne i odmiče od obale. Ne mogu ga dovršiti na sofisticiranim mjestima u mojoj staroj "Six" ... tako da postoje donji doseg rezervoara Cheboksaryja na raspolaganju za javni prijevoz, a tamo se nema što uhvatiti, osim što se ne može uhvatiti ništa za uhvatiti. Nalazi ovdje nailaze na plemenitu, do 2 kg vaganja.

Idem u ribolov, uvijek planiram što ću uhvatiti. Na početku zime obično nema posebnih poteškoća s cool, grabežljivac je uhvaćen bez ikakve mudrosti. Ipak, neprestano se događaju neke tipične nevolje koje otrovaju radost ribolova.

Izbor optimalnog mamaca

Glavna stvar u ribolovu je tempo i brzina ribolova. Ako vas nešto negdje stalno usporava, prisiljavajući vas da izgubite dragocjeno vrijeme da ne uhvatite, ali za operativne procese, ribolov se može smatrati pokvarenim.

Najvažnija točka je pretraga. Prvo, mamac bi trebao brzo doći do dna i, drugo, tako da ne zahtijeva očistiti rupu iz ledenih mrvica nastalih tijekom bušenja. Dakle, ne razmatramo Mormyshki na prvom ledu.

Na Volgi, čak i kad lovimo, ponekad se morate uhvatiti na dubini od 6-8 metara. Jedan od najvažnijih trenutaka ovdje je pronaći horizont u vodenom stupcu na kojem počiva aktivna riba. Perch može zauzeti cijelu debljinu vode od dna do donjeg ruba leda i može se uhvatiti iz različitih horizonata. Na primjer, na istom akumulaciji CheboksAry, situacija je sasvim normalna kada sve perike idu s horizonta od dva metra iznad dna, ali obično je to od 0,5 do 1,5 m iznad dna. Većina ribara, priznajem, radi malo niže ..

Pa, ako je uz pretragu u vodenom stupcu i u prozornosti rezervoara sve više ili manje jasno, onda je s ribolovom nešto složenije.

U većini slučajeva, naravno, na prvom ledu, perjac ne djeluje posebno, a sa zadovoljstvom jede gotovo sve adekvatne mamce, ali postoje probleme povezane s serifima. Prazan zalogaj općenito je specijalizacija perja. I što je manje, to je više naš živčani sustav. Stoga se mamac mora odabrati što je više moguće "zakačen".

Dakle, idealan prvi mamac za Perch trebao bi:

• biti uočljiv;
  • biti relativno težak za udaranje mrvice leda i brzo doći do dna;
  • imati nekoliko dobrih kuka;
  • Preporučljivo je imati ovjes iznad glavnog mamca kako biste provjerili nekoliko slojeva vode odjednom.

Stoga je glavni mamac dužan djelovati kao balans. Teška je, nije baš kritična prema prisutnosti mrvica u rupi, brzo pronalazi dno, primjetna je, igra dobro, ima nekoliko pojedinačnih kuka i jednu majicu. Čini se - evo ga, idealno! I u stvari, tako je to za prvi regionalni perk. S vlastitim, naravno, malim grijesima, ali ipak ..

Već smo odlučili da je iznad glavnog mamaca potreban za stavljanje suspenzije. Male, do 1-1,5 cm muha povezanih s malom kukom, nose se s ovom ulogom. Posebno, naravno, nisu potrebni. Bilo koji odnosi na teme (fotografiju) će se srušiti prilično. Perch ih jede za slatku dušu. Osim toga, ako je perja.

Između ostalog, tandem "balancir + flim" djeluje bolje od "svijetlo + flip". Spinner ima izraženu vertikalnu igru ​​s malim vodoravnim skicama, dok se balans specijalizirao za suprotno - horizontalna igra s vertikalnim roletima. A muha se najbolje pokazuje na vodoravnom PAS -u, koji su specijalizacija uravnoteženog, ali ne i standardna čistog predenja.

Uravnotežiti

Muhe dobro hvataju se

Kako uhvatiti u balansu, mislim da svi znaju, tako da se tamo ne zaustavljamo. Razgovarajmo više o trikovima koji će vam pomoći reproducirati lukavo sleg.

Prvo, na mojem dosegu rezervoara Cheboksaryja na žurbi prihvatio je ove mamce i počeo biti uhvaćen vrlo žarko. Ali kako se to događa, ubrzo su moji grabežljivci bili zasićeni mamcem i počeli su biti uhvaćeni malo gore ..

Tako sam bacio balans, mamac se vratio u rupu, a zatim kimanje ravno u razdvojenu sekundu, kao da gubi težinu uravnoteženja, i odmah se vrati u radni položaj. Ovaj je spušteno udario odozdo, bacajući balans i s njim kimnuti. Takvi zalogaji gotovo uvijek završavaju u bilo čemu.

Postoji takva tehnika u ribolovu na spinneru - bacati mamac na dno odmah nakon zalogaja, ako je smetnje udario mamac bez otvaranja usta, i ne otkriva. Ovu sam metodu testirao s balansima, nažalost, nije mi dao pozitivne rezultate.

Problem s velikim brojem praznih zalogaja bio je još više nerviran što je na balansiru kukica bilo čak pet komada - prednji, stražnji i tinejdžer u sredini. I gdje možete peći i ostati nekažnjeno?

Problem s praznim rezovima djelomično je riješen nakon što sam se počeo fokusirati na crvenu izolacijsku žicu na čelu trojke. Sada je zalogaj otišao, iako ponekad isti nesiguran, ali barem učinkovitiji.

Muhe vezane iznad balansa također dobro uhvate perja. Štoviše, puno bolje nego ako je glavni mamac jednostavan čist spinner. Ugriz u letu u tandemu s balansom se razlikovao. Najčešće su se odvijali na samom kraju vala ili u prvoj sekundi ili dvije nakon toga, kada uravnotežitelj još nije imao vremena vratiti se u samu rupu.

Vrlo zanimljiv ribolov za balans dogodio se prošle godine. Izašao sam na svoje mjesto, u koje sam nekoliko puta uhvatio. Perch, već naviknut na moje uravnotežene, na njih je slabo reagirao. Pokušao sam se uhvatiti s muhom, uhvatio sam nekoliko konjskih repa od 100-200 grama za mačku i počeo eksperimentirati s ožičenjem.

Zapijući duž dna, kao da kad uhvatimo Burbota za kucanje, odmah sam poduzeo akciju - izvukao sam 300 grama iz pete od grama od grama svaki u nizu. To je već bio kvalitativni korak naprijed.

Ali postigao sam najbolji rezultat kad sam počeo izrađivati ​​ožičenje, tijekom kojeg se uravnotežila pod rupom, lagano je udario u dno. Perchi je napao odmah nakon sljedećeg "Chirus". Stoga je bilo moguće uhvatiti desetak udaraca od 100 do 400 grama.

Još malo na drugom mjestu nakon nekoliko dana bilo je moguće „uzeti oko 800 grama u težini u chirku“, a takvo je često nailazilo na ovu godinu.

Htio sam eksperimentirati sa stankom pri ribolovu za balans. Kada ribolov na čistim spinnerima, trajanje stanke uvelike utječe na zalogaj ribe, a ne samo da se sjedi. Eksperimenti s balansima prisiljenim da izvuku vrlo dvosmislene zaključke. Općenito, Perch zapravo ne voli duge stanke nakon vala. Obično ima dovoljno 2-4 sekunde. Ovo je ako razgovaramo o ribolovu za jednostavne čiste spinnere. Imao sam puno zalogaja s balansom nakon 6-7 sekundi pauze, a ovo, moramo misliti, nije ograničenje. Očigledno, balans ima više zaostalih pokreta nakon vala strmog vrta, i to je ono što objašnjava zašto se to događa.

Zapošljavajući balance u trgovini, ponajviše sam kupio vrlo male mamce 2-2,5 cm, ali na njima nije bilo više zalogaja nego mamaca dugačak oko 5 cm, ali veliki je srag reagirao gore za moje bebe nego više ukupnih mamaca. Tako sam, na primjer, za balance 2 centimetra uhvatio tri desetine perja težine od 50 do 200 grama, dok je 5 kilograma četiri desetine od 100 do 800 grama. Sveukupniji mamac odrezao je sitnicu i bio je usmjeren na veću ribu, a gorko nije postalo manje. Nekoliko plovila naišlo je na velike uravnotežene uravnotežene, dok nisu ni gledale sitne zgrade, a jedino s čime bi se balancir balancir mogao pohvaliti je hvatanje bikova i ruffa.

Boja i, neobično, proizvođač nije utjecao na zalogaj, barem dok ne vidim razliku između čistokrvnih i kineskih mamaca, kao i ovisnost o boji.

Letjeti

Muha je postavljena iznad uravnoteživača. Postavlja se, kao što sam već napomenuo gore, obično kako bi se provjerilo prisutnost ribe ne samo primitivni sloj, već i sloj veći.

Mnogi ljudi ne vole muhe jer se stalno pridržavaju ribolova, koje padaju na zvono, izvan donjeg ruba leda, zbog čega se riba spušta. Također, neke muhe na crnoj listi iz razloga što se često prilijepi za snag na dnu.

Trudim se u svakoj prilici da se uhvatim na balansu s muhom, pogotovo ako je dno u mjestu ribolova čisto, bez pucanja. Raspoloženje od perja uvijek se mijenja: u nekim razdobljima preferira balans, u nekoj muhi. Obično kao što se događa. Ujutro dobro pekuju, recimo, na balansu, a prije ručka uhvatim desetak dva perja, od kojih samo dva - u letu u letu. Sa sustavnim kukama i liticama zupčanika, ipak marljivo vežem prednji vid iznad spinnera. I samo navečer dobivam bonus od ovih muka s zavojem: od dva desetaka popodnevnih grbača, samo jedan je uzeo uravnoteživač, ostatak je došao u muhu!

Muhe dobro hvataju se

Izrađujem muhe vlastitim rukama, jer ovo sve trebate kuka i više obojenih niti. Ostalo je stvar mašte i dvije minute rada.

Perchi vrlo često ima naviku okupljati se oko mamaca u "okruglom stolu" i dugo vremena i pomno rješava hoće li napasti objekt ili ne. Najčešće se odluka takve "tablice" završava sastankom da se sastanak prenosi na neodređeno vrijeme, a jato sjedanja raštrkano je zbog svog poslovanja. Nije bilo zalogaja, a možda nismo ni saznali da ima puno ili malo, ali zainteresirane okonske oči promatrale su naš mamac. Glavna stvar s takvim ponašanjem perja je provjeriti. I ispada vrlo dobro uz pomoć muhe.

Napravimo nekoliko valova, sakupljamo se oko perja. Zatim uklanjamo balans iz posla, samo ga stavite na dno i počnemo igrati s muhom, jednostavnom frakcijskom igrom, poput mormishke. Najčešće se spuštaju odmah u letu. Uhvatimo jedan do jedne sekunde, a uskoro su u tako veselom raspoloženju da je vrijedno uvesti balans u posao. Neko vrijeme će ga stado samouvjereno uhvatiti na njega. Ali ubrzo će se sve smiriti. Možete ponovo pokušati igrati muhu. To se događa, takva jednostavna tehnika može biti prisiljena ugristi pasivne perja.

Muhe su se također dobro pokazale prilikom hvatanja štuke, posebno malo, do kilograma. Također imam pozitivno iskustvo ribolova. Štuka također nije protivna za ugriz muhe.

Pored toga, muhe je objekt povećane pozornosti mirne ribe. Dakle, prošle zime na akumulaciji Kuibyshevsky mnogi su vrtići koji su stavili cvjetanje muhe iznad, uhvaćeni veliki, do dva kilograma. Događa se da će veliki ruža napasti muhu, ili čak BEAM. Od znatiželja - ruff i goby.

Balancer visoke kvalitete, koji opisuje "osam" tijekom igre, utječe na igru ​​muha vrlo dobro, što ga čini mnogo privlačnijim od, zajedno s drugim mamcima, na primjer, istim mormishki ili tradicionalnim čistim spinnerima. Perch, a ne nužno i mali, voli juriti osam na pirouettes nakon muhe. Stoga je većina zalogaja u letu, kao i na balansu, u stanku. Poke se ponekad događaju vrlo odvažni.

Mane

Bezuvjetni minus naše opreme su česte kuke. Sam uravnotežitelj sklon je prikupiti sve u radijusu od njegove "osam", tako da se muha također nastoji prilijepiti za nešto. Dakle, najbolje je uhvatiti takvu opremu na čistim mjestima.

U rezervoaru CheboksAry na prvom ledu, Perch bez kompleksa stoji na ravnoj dubini od 2 metra bez velikog broja snaga, tako da me ovaj problem ne smeta puno.

Drugi problem - prilikom igranja, jedna od slobodnih kuka - bilo balans, zatim leti - nastoji uhvatiti na donjem rubu leda, što je također vrlo neugodno i prisiljava nervozno nervozno. A često postaje uzrok okupljanja ribe. Morate biti vrlo uredni u igranju, posebno u posljednjoj fazi pod mjesecom.

Još jedan per mora skinuti brojne kuke uravnoteženja vrlo dugo ili izvaditi malu kuku muhe iz dubokih usta.

Ali ipak ... čak i svi ti nedostaci, spojeni, nisu me u stanju prisiliti na korištenje drugih mamaca, a još više tandema od strane prve strane. Pluses nadmašuje sve nedostatke.